می خواهم در دوره ثبت نام کنم یا یک محصول را خریداری کنم، چه طور این کار را انجام بدهم؟
بخش راهنمای خرید را مشاهده کنید:
https://mroyesh.ir/help
هنگام ورود به سایت پیام خطا می دهد؟
مشکل از کش (حافظه موقت) مرورگر شما است؛ از این راهنمای تصویری برای پاک کردن کش استفاده کنید:
https://gadgetnews.net/728435/clear-chrome-firefox-edge-cookies-a-site/
کد تخفیف را کجا ثبت کنم؟
در صفحه آخر (صفحه پرداخت) در بالای صفحه
بعد از خرید چطور فایل ها را دانلود کنم؟
از این مسیر: حساب کاربری؛ سپس سفارش ها، سپس دکمه نمایش ---
همچنین می توانید در برگه راهنمای خرید، روش دانلود را به صورت تصویری نیز مشاهده نمایید:
https://mroyesh.ir/help
آیا برای دوره های آفلاین هم می شود درخواست گواهی داشت؟
بله؛ بعد از مشاهده دوره، باید از طریق ارتباط با کارشناسان به سوالات دوره پاسخ دهید؛ در صورت صحیح بودن اکثر پاسخ ها، گواهی شما صادر می شود